Spillet spilles i fem faser, der hver består af fem runder. Hver fase begynder med spilbrættet, der er fyldt med afregningsfliser og varer. I begyndelsen af hver runde kaster alle spillere deres to terninger, og den spiller, der i øjeblikket er først til gengæld, ruller en vareplacering. En vareflise stilles til rådighed på spillebrættet i henhold til varens rulle. I løbet af hver runde tager spillerne deres drejninger i den aktuelle turn-rækkefølge. Under deres tur kan en spiller udføre to af de fire mulige typer handlinger:
- Tag en afregningsflise fra det nummererede depot på spillebrættet svarende til en af deres terninger og placer det i iscenesættelsesområdet på deres spillertavle.
- Placer en afregningsflise fra iscenesættelsesområdet på deres spillerbræt til et mellemrum på deres spillerbræt med et nummer, der matcher en af deres terninger i det tilsvarende område for typen af fliser og støder op til en tidligere placeret afregningsflise.
- Lever varer med et nummer, der matcher en af deres terninger.
- Tag medarbejder-tokens, der giver spilleren mulighed for at justere kastet af deres terninger.
Ud over disse handlinger kan en spiller købe en afregningsflise fra det centrale depot på spillebrættet og placere den i iscenesættelsesområdet på deres spillebræt. Hvis en handling udløser tildeling af sejrspoint, registreres disse point med det samme. Hver afregningsflise giver en fordel: yderligere handlinger, ekstra penge, fremskridt på turn-order-sporet, flere varefliser, die roll-justering eller sejrspoint. Bonus-sejrspoint tildeles for at fylde en region med afregningsfliser.
Spillet slutter, når den sidste spiller afslutter sin tur til den femte runde i den femte fase. Sejrspoint tildeles for ubrugte penge og arbejdere og for ikke-leverede varer. Bonus-sejrspoint fra visse afregningsfliser tildeles i slutningen af spillet. Spilleren med flest sejrspoint vinder.